Tillfälle


Gul Ros För vänskap

image38


 

Det var Stochampionatet i helgen!
Så tog mig till Travbanan på lördags!
Var med therese och hennes familj där!
Det var Trevligt!

image41

Jag har inte Orkat ta tag i Bloggen senaste!
har gjort så mycket annat! men nu skriver jag iallafall! Och lägger upp några bilder!

Jag kan väll ta  helgen också! Eller aa!
min Helg började i Torsdags!
Bogrens 20 kr med Ellen, David & åsa.!
Det var riktigt skoj!
Mycket killar. det tycker jag om ;)

fredagen var Vi hos En vänn och grillade!
sen drog vi ner till Hjo en sväng!
Det blev lite knasigt. men trevligt

Lördagen vet ni redan, sen söndagen jobbade jag!
Efter det var jag och träffade några vänner från Tyskland!
Halv samoaner.
Dom är här på Fotbollsläger ;)

Det var trevligt! Blev lite Öl Drickande igår.
God öl :).

Det var allt för denna gången! Ha det fint !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0