Torsdagen den 5 Juli

Idag har det varit en lång dag.
Jag har jobbat från 07.30 - 16.00. har väll gått braa.
Sen har jag varit med min Älskling!! :) Naaw, vi köpte present till Ellen ;)
hahah! den blev braa!
 

                     Min Älskling :) Min bääjb ;D

Senare drog vi in till Staan! Festade lite hos Pj. Cicci och bex var där. Och så kom vi ju så klart ;)
Det var riktigt trevligt! Spelade lite kort, tjötaa, Spela Wiii. aa. riktigt slapp men go kväll!
Sen runt tolv drog vi till donken. Sen bar det hem! :) Sköönt!
http://sarahallberg.bilddagboken.se/ om ni vill se bilder från kvällen.
Kommer komma upp så småning om.

image12

Ibland behöver vi göra något som vi inte brukar göra..!
Det är då det känns bra.. och man känner sig vid liv.

[ Jag tror jag har blivit förtjust i en söt, gullig, charmig, snygg, härlig grabb ;)
-  så trevlig och gooo..! :) ]

Väntar på Kameraaan!!!!! :)  - Längtan.. :P

      Jo! så här såg min mobil ut efter ikväll :S hade den i byxfickan!
         men den funkar fortfarande iallafall! Jag kan ringa och skicka sms!
           Men medelanden som skickas kanske inte blir helt med rätt ord :P 
              haha. men ni klarar er va? ;)

                                  Aldrig mer i en byxficka säger jag!! usch.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0