Long time, No writing

I måndags kom jag hem från Dublin.
Var helt underbart.
Skoj, härligt folk. Roliga uteställen o inte så stressad miljö.
Blev en rejäl fylla en kväll. Men minnesluckor som jag aldrig haft förut..
Men jag överlevde iallafall ;)

Måste tipsa er som åker till Dublin att ´handla på Penneys!
Jätte billig Affär.
Köpte en jätte fin klänning för 3 euro.
Köpte också  Väska, plånbok, strumpor, trosor, o ytterliggare en klänning för under 500-lappen totalt!

Sista kvällen drog odessa med oss till hennes gamla jobb. En Gayklubb!
haha, men det var skoj! lite annorlunda bara!
men shit va grymma killarna var på att dansa! Kul att se dom ha så kul!

Igår, tog jag en prommenad med Ida
lila spåret 10 KM spåret upp och ned.
Massa uppförsbackar.

Sen när vi äntligen var klara, så funkar inte billåset!
Så vi kommer inte in i bilen.
Men tillslut löste det sig. Fast utan bil. återvänder vi till Ida för en mys kväll.

Hm, ska ha glasögon nu med! eller mest när jag läser o sitter framför dator..
Så håller på att prova ut några bågar nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman :D

2008-08-27 @ 17:20:41
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0