Det e klart..

Det är klart att igår!
När jag var ledig hela dagen är det ingen som kan eller orkar göra nått på dagen..
Klart, om ni jobbar o så.. :P
Och så är det ju måndag!
Blev Mamma mia,
Bra film, gulligt slut, men lite seg i början.. ;P
Fick sen ett sms av sophie 21.30 Som frågar om vi ska ta en liten promenad!
Visst..
När jag går runt 22.00 Ringer Ida o frågar om jag vill komma en sväng..
Jag tar först en promenad med Sophie bort till Ida..
För hon skulle ändå till sin bror..

Blev kvar hos Ida ett tag, hjälpte henne o städa!
Du får allt klippa mig sen ;) Hehe.!!



Idag har man jobbat!
varit lite små trött, jobbigt med förkylning och hosta som aldrig ger upp!!
Det kom väldigt mycket snö under några timmar idag...
men det är så gott som borta nu!

Jaja, vad säger man!


Take Me As I Am..


Kommentarer
Postat av: Frida

HEJ Sara!!!

Allt är bara fint här :) Sj då?

Pusspuss!

2008-12-02 @ 22:49:07
URL: http://fridabeckmann.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

ja, jag lovar att jag ska göra det. tack så jättemycket för hjälpen. som du kan läsa på min blogg är det inte mycket kvar nu :D

2008-12-03 @ 01:19:08
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0