Förlåt..

Förlåt, jag vet att jag inte har uppdaterat här på länge..
Inte haft till gång till internet.
Men det visade sig att jag var tvungen att stänga av brandväggen för att det skulle funka!
Smart!! Kom jag på idag.. haha..

Sitter hos Mamma i lilla tibro..
Gjorde en cheesecake precis.
fått det receptet av Jenny så det lär va gott ;)



Träffade henne i torsdags kväll föresten!
Vi myste, åt mat ihop o proppa i oss godis från Granhs! :P
Vi bestämde även att det skulle bytas julklappar ihop med Julmys!
Så tyvärr måste jag springa på stan som alla andra i år ändå..
Skaa hitta något riktigt busigt ;)

Sedan var det gamla klasskompisar hos mig på för fest..
Och två andra roliga brudar kom på besök med ;)
Och så kom Lina sen så klart :) hihi..

Har jobbat i helgen annars. Tugnt!
Missat massa träning..
Och är fortfarande förkyld :(  Eller det trycker i bihålan på ena sidan.
Men det går väll över!

Nej nu har jag skrivit för mycket här!!


16 dagar kvar :D:D

Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha ja han sa att han var släkt med dig =) Trevliga killar. Allt bra med dig annars då Sara?

2008-12-15 @ 10:48:18
URL: http://annas.devote.se
Postat av: jenny

alltid lika mysigt med dig =)

2008-12-17 @ 19:13:51
URL: http://jenny592.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0