God Jul!

Har inte hunnit säga god jul till Alla än så säger det nu..
God Jul!!
JObbade igår fram till 12.30

Sedan bar det av till Farmor o Farfar.
Först blev det glögg! jag höll mig till Lättglöggen igår faktiskt :)
Efter det blev det MAT! Såå gott! Farmor är bäst på mat alltså!
Vi följde den gamla tradiotionen, Trotts att de knapp var några småbarn där..
Så blev det Kalles Jul :) Efter det hoppades vi "Barn" på att Tomten skulle komma.
Men Neej, Först var det fika!



Klapparna innehöll bra grejer till resan!
Lite Cash i olika valutor o lite godis.

Sen besökte jag faktiskt Familjen Berglund.
Ville sno en autograf av mamman i familjen ;)
Dels därför jag åkte dit.
Blev kvar där en stund o Tjöta lite. och såg Slutet på Grease filmen,
som jag insåg att jag inte har sett än!! (illa!)

Det var flängande för min del, för jag åkte vidare till mina syslingar..
Där fick jag också klappar, Men de roligaste var att umgås med dom!
Spela Guitar Hero typ rock band, med trummor och sångare o allt!
Det var riktigt kul! (jag ägde på trummor!)

Bara för att man är ledig är det klart att man vaknar tidigt!
Ska snart äta frukost o Hämta min kamera hos Farmor..
efter det åker jag med till Vinköl och hälsar på resten av släkten :)
Får passa på nu innan man åker :)

Bara 5 dagar kvar! Och Pirret börjar komma !! :D


Körde bilen till Tibro efter jobbet igår
och tänkte för mig själv..
Vad dimmigt det är ute..
Efter lite spolarvätska o vindrutetorkning..
Så visade det sig att det var faktiskt bara skitigt på bilrutorna.

Lite dum där! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0