Imorn gäller de!

Idag/igår började dagen hemskt!
var ledsen på mamma, bilen starta inte när jag skulle till jobbet o kom nästan försent.

Blev hämtad efter jobbet, fick hjälp med att putta igång bilen.
Jag och hanna två starka basket spelare..
Och så hennes kompis så klart o en till ;)

FIck samtal från sophie. Våld gästning i Lerdala!
Hela gänget drog dit.. Öl tjöt o drickande.. o Pizza! :P

Efter det var det visst dax att dra till mig!
Sitter här nu!
Har Scrubs maraton säsong 7, dricker Folle och har lagat mat!
Hur gött kan det inte va ;)
Fortfarande håll igång här !! :D



Liten uppdatering av min dag!
 Tisdag den 30 december vinkar jag hej då! :)

God natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0