Te o Scones


Hade Mys kväll hos emilia i Måndags.
Bjöds på Te o scones!
o godaste marmeladen med Hallon o Rabarber, riktigt god faktiskt!
Vi satt och åt o skrattade i flera timmar.. Slutade aldrig äta nästan!
På brodet fanns bland annat och så klart Scones, marmelader, frukter, kex, kakor,
Skum tomtar (Rumpnisse), Julmust o olika mjukostar med smaker.. :)



Det blev också julklapps byten, då jag inte varit seriös med mina klappar.
Så fick jag allt några leenden o skratt i från dom.. :)

Själv fick jag en Tidning utav Jenny..
"Största mode och mamma tidningen" . Haha!
Hon tycker att jag redan ska ta tag i Familje livet ;) ..

Hoppas på att brudarna ska komma ikväll nu!
Kan bli bus kul! :)

Have a Nice Daay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0