Disarm

Nu var det ett tag sen man skrev..
inte för att det hänt så mycket men..
varit matcher, fester, Skolan..
Och lov :) fast jobbat bort lovet typ.. Och träffat T lite.. ;) Hett..
Hehe.
Fått en lägenhet nu med!  I Skövde på östermalm :)
Flyttar i slutet av April troligtvis ;) Yeaaah.

Fått en ny låt som jag helt har fastnat för!
Ni måste Höra den!

Smashing Pumkin - Disarm

"The killer in me is the killer in you
(My love)
Send this smile over to you"

Det finns så mycket jag behöver göra, bara man orkar ta tag i det nån gång..
Sitter hellre och lyssnar på musik och kollar på film, serie eller tv. Mycket goare :)

image77

Hm, jaag säger bara twister!! :)

Du är så fin..
Söt också.. och gullig mot mig när vi träffas..
Lite jobbigt, när man pratat om det där med förhållande, att man inte vill ha nått..
Men sen känns det ändå som att aa. Kanske.. Haha..
Jaja, man får väll se vad som sker ;) Vore mysigt att träffas igen!
Trivs bra i din närhet.
Jag har ingen brådska här i livet inte!
Tar dagen som den kommer :)

Måste bara lägga till en sak..
Det var en tjej som började träna med oss igår..
Och hon är från boden, och är med i Lumpen!
Stark kvinna det!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0