Det är så det är..


Ikväll satt jag och tänkte på hur bra livet egentligen är!
Jag kände mig glad!
Hade några av mina bästa vänner i närheten, satt bara och tittade ut över allt folk.
och verkligen insåg att det finns egentligen inget märkvärdig att vara ledsen över!
Jag har mina vänner, mina föräldrar och syskon som tycker om mig för den jag är!

Jag kanske inte har någon pojkvänn som kan säga att han älskar mig..
Men det spelar ingen roll.. 
Jag har det viktigaste i livet! och det är det man behöver just nu iallafall :)
och jag har Min mamma som älskar mig! ;)

Att bara sitta och titta när andra har det kul, se hur dom släpper loss och delar med sig av sin glädje,gör verkligen att man blir på bra humör!  Sånna stunder vill man inte ska försvinna :)

image69


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0