Gårdagen

Går dagen var fylld med härligheter!
Först segern i basketen, Sen förfest och äga på Singstar :)
Fick beröm för min sång röst.. Och för att jag ser bra ut.! haha..
Sen mötte Jag Jenny & Emilia :)
Vi började köa till Vatra för att komma in gratis innan 23, det gick inte så bra!
så vi drog till Voda!
Sen fixade Jenny in oss 3 på Krickelin gratis! Aldrig fel ;)
Och ordnade Öl också :)
Fick en drink för 45 kr, är det billigt?

Jaja! Underbar kväll iallafall ;) Hoppas du var nöjd Emilia :)

Så klart missade jag bussen, haha eller "missade" trodde på förfest men blev inte så..
Så blev bara jag och han som skulle ha förfesten.

Fick en låt av honom..

One Republic - Stop & Stare

Skönt att det bara är Lördag idag :) Halva helgen framför mig ;)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0