I Did it again

I think i did it again..
Jag är hopplös ibland!
Och en del fattar inte alltså... åå.
 Ville egentligen bara nått gott..
men verkade som om det fick motsatt effekt :S

Jaja, Det spelar ingen roll..
Det kanske var meningen så.

Jag var och simmade idag iallafall! :)
Med Lina :D woho! Det var gött ;)
basta efter också :)
Kommer nog kännas lite i ryggen imorn :)
Och jag som ska träna imorn med ;)

Lina är faan en goo vänn allstå! ni ska får höra av jag tycker om henne lite. :)
Hon är alltid en glad tjej, gillar att hitta på saker och säger hon att hon vill göra nått gör hon det nästan direkt också!
Så jävkla gött!
Vi har börjar göra en del knasig saker ihop :) Känns bra hehe!
Det är det bästa med henne! 
Frågar man om man ska göra nått så sker det nästan direkt.!
Ingen väntan.. :) Så gött!

matcher till helgen!
Först Herrlags match Lördag 19/1 kl  16.00 i Helena Hallen

Sen spelar vi bort på Söndag 9.15 i Landala
Åter kommer med mer!

Basketball! <3

Keith Urban - Somebody like you

Du ser på mig 

jag ser tillbaks på dig.

Ögon som blänker, men vad säger dom egentligen?

Blickar, sättet som du beter dig på, har dom alltid varit så?

Eller är det bara nu som du gör allt detta?

Men att få veta att du inte vill va min vän , är det sista jag vill höra.

Och det vill jag inte vet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0