Ibland

Såg precis Wicker Park. Konstig film
fick min skalle att bli helt snurrig!

Alltså, jag har så mycket konstiga känlor som lurar just nu! så jobbigt!
Svårt att beskriva, svårt att veta vad dom betyder eller vad det helt enkelt är!..
Jag kan känna mig glad när jag har dom, men då är det en sån känsla som man tänker..
"Tänk om.." och har ett litet leende på läpparna och sen övergår det i lite dysterhet!
Men vad som är bäst är att när man tänker på allt i en stor helthet, så är det bra som det är också!
Just nu känns det bra, imorn kommer det också göra det..
Man får Acceptera det som är..

Man har iallafall försökt! och det gick som det gick! hehe..

En anna sak som kan vara jobbigt i bland när man träffar en person som man är vänn med, och känslorna börjar yrar, det känns konstigt. Både från mig och den andra personen! (Sånt kan man faktiskt känna lite )
I alla fall märka av..

Min kompis sa till mig idag att jag nog allt är lite förtjust i personen..
Fast det jag känner är inte riktigt så heller konstigt nog..

Jag hoppas i alla fall på att vi kan få en bra vänskap framöver och kunna umgås ihop som vänner! :)



Ååh! kollade precis på bilder från i somras!!
vill verkligen tillbaka till vissa delar av sommaren! Sen ser jag verkligen framemot nästa sommar! :)
Hitta på nya busigheter ;) Woho..

image71
Sommar vid Örlen 2007 :)

Jaja nu ska man inte tänka för långt! Då kan drömmarna hinnas krossa innan dess!

Vill också påminna er om att Allt har faktiskt en mening..
Vare sig du tror det eller inte, så har det de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0