Ovanligheter?

Jaa vad ska man säga. Skolan har kommit i gång..
Lovet är slut, och alla dess ovanligheter som man annars inte hinner göra, hinns inte med..
Allt är som förut istortsett.
Förutom att jag är ledig nästan varje fredag! :) Det är skönt!
Annars är det skolan, Basket, Umgås med vänner och Festa. hehe..

Men snart blir det Barcelona Med Jenny! :D
Hon verkar riktigt sugen nu! så det blir nog av!

Jag älskar när något bryter min vardag som gör att den blir mycket bättre!
Resor, ny bekantskap.. Kan vara mycket annat som också gör det..

Det här året har verkligen fått en bra start!
Även om det inte kändes så bra 1 januari, Så känns det ändå bra!
Jag träffa nya männsikor, lärde känna en person bättre och insåg att vi har mycket gemensamt.
Det lilla tråkiga är att det känns som om kontakten av tar mellan oss! Och det hoppas jag inte!
Du är så härlig och lätt att prata med! Precis en sån vänn man vill ha.

Jag vill bara göra nått! Känner mig på
Tophumör! :D

Tänker på ett fint leende.. Just nu finns det i Belgien.
Saknar det faktiskt lite.. ojoj.. Hehe.
Har och kommer alltid att gilla det :)
Det är så det är!! 

Jag ska ge er 2 färger att tänka på idag..

Blå och Grönt..
  
 

Kommentarer
Postat av: elin

fina färger? :P

2008-01-23 @ 22:40:18
URL: http://loveeachday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0