Oväntat

I Onsdags när jag kom hem hade jag fått ett brev!
Inte vilket som helst heller. Det var från skövdebostäder.
Jag har blivit erbjuden en Lägenhet i skövde... (Fast jag  är plats nr 5 i kön.)

Men jag hoppas ändå att turen är på min sida! 

image66


Så här ser den ut :) Liten och mysig!
och inte alls så långt från stan..



Grejat med CAD igen med, har några nya bilder på det, som jag vill visa.
Dom är alltså datorgjorda av mig :)

image67

image68


Jo, jag och Lina åkte i väg på hockey i går i Mariestad!

Mariestad - Skövde  J18   4-3
Blev tyvärr förlust för skövde i den sista minuten.
Adam var med att spela! Kul att se :P Han gjorde poäng när jag såg också, inte illa grabben ;) bra gjort! :D

Efter Hockeyn drog vi hem till Filip!! :)
Vi åt glass, tjöta, sjöng singstar, fick drink...
Hade allmänt mysigt helt enkelt!

Men sist men inte minns! Ni som känner mig vet väll vad som händer på torsdagar iskövde?
Röd Torsdag! Där hamna vi sen,  "bara en liten stund" . Nej nej, till kl 2.. Sen efter fest på det...
Ojojoj, Men duktig som jag är tog jag mig till skolan idag. Till andra lektionen iallafall..

Har inte så mycket mer nu! Fredag igen! Dags att leva livet! :)
Lördag blir det lite party med bla. Therese, evelina & Linus :) - Det blir skoj!
Man får ta möjligheterna man får, annars kommer man ångra det, om man kastar bort dom!
Tro mig! ;) 

[ Bättre göra det du tänkt, än att ångra det du INTE gjorde... ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0