S:t Helena - Örgryte BBK

S:t Helena basket - Örgryte BBK (Damer div 2)

Matchen spelades på borta plan, i Landala, Göteborg.
Resultatet blev denna gången 50 - 45 till oss.
Äntligen tog vi hem segern. Förra gången förlorade vi mot dom, då blev resultatet  44 - 50.
Vad jag själv tycker om matchen är att alla gjorde en Kanon match!
Vi kämpade och höll i tills matchen var slut!
Det var roligt och spela, och hoppas vi fortsätter göra sånna här matcher!
Vi är ju trotts allt inte sämre än dom andra! ;)

Bra spelat allihop! :)

Själv gjorde jag 4 poäng.
och tog bra returer! jag är nöjd med mig insats :)

Nästa match:
Den 25/1 kl: 18.30
Helena Hallen i Skövde
S:t Helena Basket - Chalmers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0