Tid / 2008

Tid Tid Tid..
Det är det som krävs om man ska hinna göra saker ibland!
I alla fall för många människor här i världen.  och jag är en av dom..

Jag har alltid undrat varför man får kontakten men nån ibland, bara för att man verkar intresserad av varandra
och sen när man helt plötsligt inser att det inte är det man vill ha.
Så tappar man plötsligt den kontakten man hade!
Det är ganska tråkigt egentligen!
Dom trevliga personer man träffar, pratar med, öppnar sig för, som sen bara försvinner..
Det finns fortfarande vänskap att ha, det behöver vi alla här i världen. :)

Precis för en stund sen, efter att skrivit detta blogginlägget, fick jag ett mail som var lite om det här som jag funderade över. Ändå lite läskigt.  Men som sagt allt har en mening. jag kommer lägga upp Mailet i ett nytt inlägg så kan ni som vill läsa.



Nytt år nu också!!  Så härligt! :)

2008 Here we COME!!
 - Studenten 13/6
 - Bulgarien 20/5
 - Irland

Några saker som händer i år :)
Vem vet man kanske träffar Kärleken också.. ;)  hehe..


Nyåret firades in i falköping, blev en riktigt bra nyår faktiskt..
Precis den känslan jag hade innan jag åkte dit och innan jag bestämde mig för att åka :)
Även om det hände lite knepiga saker så känns det bra ändå!
Jag hoppas verkligen mina örhängen kommer fram hos dig!!
Tycker verkligen om dom!.

Firade bland annat med Markus, Adam & Malin :)

Markus & Jag på bild.

image63




Hittade en härlig låt som ni måste höra!
Plus 44 - 155 

Skolan imorn igen!
Inte långt kvar nu!

Studentfest fredag den 18/1 Vatra & Bogrens !
Då jäklar blir det drag :)



Saknar dig Jonas!
Det kommer alltid finnas en plats som är din hos mig och många andra här! 
Men vi vet att du har det bra nu med :)  
Sjung ut, Spela ut, Gör det du brukar!  För det ska jag med göra :)

R.I.P

Ha det bra och 
Tänk på att man faktiskt bara är ung en gång i livet och lever en gång! ;) Så passa på nu!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0