Midsommar

Först vill jag bara nämna några ord om Midsommar!

Blev en goo helg med många goa falköpingbor och annat gott folk!
Bodde på Karlstorp Camping några km från Tylösand, Riktigt mysigt.
Alla pratade med alla o var allmänt trevliga.
Folk som cyklade runt, några som åkte "sparkbil" bakom en cykel.
Några som låste in sina bilnycklar i en bil, ihop med spriten. (Inte så smart)
Åkte själv med på Cykel med Cowbohatt. Med Cowboymannen (Robert?)
Träffade klasskompisen. Var nere vid Havet.
Låg i nätgunga och tittade på stjärnorna med en främling.
Somna i en solstol med ett gosigt täcke.
Var ute i Halmstad.
Rökte vatten pipa.
Skrev o Ritade på främlingar.  
Blev klippt.
Våldgästade fel husvagn
Somnade mellan två luftmadrasser.
Så det ska vara..


Tack Emma o Malin. Och alla andra som var med er! Var en helt underbar Midsommar!
Trotts att jag missade Sill o potäter. Men jag tog med mig det fina vädret i alla fall!


Emma & Emil :) Sommar är det!!

    

Bild 1. Malin o Emma. Emma kör en Vattenpipa, Sen ciggarett, Öl och Snus :P
Bild 2. CowboyMannen & Jag :)
Bild 3. Jag Ida Malin, och Bakom Oskar tror jag. :P
Bild 4. Påsen & Mannen med Världens finaste ögon och Långa Ögonfransar :P
Bild 5. Adil & Jag :) Efter att vi varit nere vid Tylösand.


Vill bara säga en sak. Ödet.
Jag tror att det finns en mening med allt som händer och oavsett vilken väg du tar så hamnar du tillslut på samma ställe i alla fall.  Men man kanske missar några roliga hållplatser på vägen ;)

Är det meningen att vi ska träffas igen. Så gör vi det! Men ibland behöver man en lite putt för att komma dit.
Ibland kommer den för tidigt ibland lite sent. Men det spelar ingen roll!
För det har en mening. Tro mig ;)


Saknar dig Jonas
R.I.P
23/6 - 07

Du levde livet till Max! Helt underbar!

Så gör det samma.
Lev livet för varje dag. Imorgon kanske du är någon helt annanstans.
Vem vet var?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0