Rädsla

Vill ni veta en sak.. ?
Jag tror faktiskt att jag är rädd för seriösa förhållanden.
Jag vet inte varför kan ha något med det förflutna att göra..

Idag träffade jag V faktiskt. Var typ ett halvår sen sist!
När vi satt på Voda och var helt inne i vårt samtal om resor och Thailand. Hehe..
Jag var iallafall knappt kontaktbar av någon annan.
och det är Fortfarande lika lätt att prata med dig!
Vi har en del gemensamt, eller vi har några stora gemensamma intressen.
älskar att resa, Speciellt ASIEN.
se filmer, ungefär samma film smak. tror jag iallafall :P
Att träffa dig idag kändes så bra och så lätt! Som om vi redan känner varandra bra.
Så var det när jag träffade dig första gången i smögen också.
Undra vad som fick mig att inte vilja träffa dig mer seriöst första gången.
Rädsla kanske?

Något jag känner nu!
Rädsla!
När jag träffar någon och sen känner att det kan bli seriöst. Känner jag mig osäker direkt!
Lite jobbigt.

Men det sägs att ett bra förhållande bygger på en bra vänskap..
Det tror jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0