30

Onsdag 30 dagar till Studenten.
Jag tog på mig att ha förfest. Som slutade med att vi blev kvar här :P
Hämtade Malin 20.40 vid tåget.
Träffade henne på nyår, första och enda gången, hade grymt kul då och det hade vi nu med! Det måste vi göra om ;) Helskön ju! hehe..
Blev Mysig liten fest. Dom andra försökte supa Malin underbordet. Gick ganska bra ;)
Malin tog ett bad, hon somna på Soffan och vaknade på Golvet :P
och packade som sillar låg vi 4 pers i min säng igen. :P


image84 

    

Sedan kom Linulf och Djurgänget.
En av dom är min Sysling :)
Det var kul! Blev glad av att träffa dom, Var länge sen..
De är ju hårda volvo jobbare nu ;)

Bulgarien om 5 dagar! Woho, Jag och Linulf drar en vecka och lär inte vara nykter så mycket :P
Haha.. WOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0