56

56 dagar kvar till vår kära resa!
Längtar enormt..
Tyvärr har jag inte haft ork o tid att uppdatera här..
Kommer så småning upp lite från maskerad festen jag var på o lite annat smått och gott :)

Är så trött! Haft två låånga pass på raken nu..
Började lördag 14.00 till Söndag 14.30
Sen Måndag 17.00 Till tisdag 16.30.
Ska bli skönt o va ledig imorn..
Men nu blir det soffan o slappa!
Sen basket..

O på lördag..
Då ska jag åka nog åka skridskor med mr Hemlig som Ellen kallar honom..
(eftersom hon inte vet vem det är :) )
Någon som har skridskor i storlek 39 - 40 att låna? :)

Ha det fint!

Några bilder...
Koh Samet, White Sand Beach - Thailand

Syster(i shorts), kusin, jag (gulkjol) Åsa, Felix (i blått)



Lillebrosan i sanden, han blev helt galen när vi kom dit..
Sanden var vit o mjuk som potatis mjöl!

Ska åka dit igen!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0