Onsdag

Idag var man ledig då..Skönt att sova lite..
Ida var här igår kväll..
Drack te o såg one tree hill..
Hon fatta dock inget eftersom jag inte hade text o dom pratar ganska fort..
Men vill bara säga att det avsnittet var inte bra förrän det typ var 10 min kvar..
Trevligt att du kom! :)
Alltid lika mysigt..

Idag gick jag först upp vid sju för att hämta mamma..
Sen Sov jag en stund till..
Drog ner till Stan var på kansliet o prata lite med hon som jobbar där.
Kolla lite på väskor, råkade förstöra en jätte fin reseväska som inte va min!

Sen hem ringde Akelius igen.. Flera gånger men aldrig någon som svarar!!
Dåligt tycker jag!
Hur ska man då få tag på dom om man undrar nått eller kanske vill säga upp lägenheten?
inte första gången dom inte svarar..
Får försöka igen!

Sitter nu o väntar på att Lina ska höra av sig..
Trodde vi skulle göra massa grejer idag till resan...
Men verkar inte så just nu.. Återstår att se ;)
Får väll gå ut på en promenad istället..!

Klockan tickar!

Mamma ville att jag skulle komma på Tupper Wear party, Men det verkar bli inställt.
För få som kunde komma!!

Projekt Runaway
Toppmodell

Inte lika  bra som That's 70's Show ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0