Seger

Seger igen!!

Helgen.
Fredagen började med att vi skulle äta på Harrys, men kom dock försent
Så vi drog till American Pizza.. Där käka vi och drack Stark Öl faktiskt!
Satt där ett tag tjöta allihop.! skit trevligt..
Sen drog jag och ellen på en fest ovanför Voda..
eftersom grabbarna envisades om att dom skulle till Voda och dricka.
Festen var kanon trevlig.
Trevligt folk och mycket pratande!
Och Såg det söötaste leendet på mycket länge!!
Promenaden hem kändes bra!



lördagen blev att gå upp sent..
Runt två tiden..
Sen åkte jag skridskor, det var typ jag och alla små barnen.
Till och med dom var nästan stadigare på fötterna än vad mig!! :P

Sedan blev det träning, Skott och genomgång av spel inför Matchen.
På kvällen far jag till Tibro, hälsade på syskonen o familjen.
Skulle gjort ett besök hos Chrille, men rinde honom vid 20.30
Och då låg han och sov :P
Skjutsade syrran till stan och hängde med upp på en förfest,
med trevligt folk, bekanta till och med..
Det blev korttrick och andra trick o små snackande.
Sedan åkte jag till tibro igen med bilen och sen hem igen..

Söndag idag..
Match Mot Hanniball!
Blev seger igen!
Fick beröm från coachen också..
Känns extra bra :)

Sen blev det bio med Hanna..
Patrik 1,5!
Mycket annorlunda film!
Men den var rolig och hade sina fina stunder..

Nu är det film på 4.an
Hemma bäst!
Sen sova och jobba imorn igen..

Helgerna går alldeles för fort alltså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mitt lilla snuttegull =) När ska vi ta och mysa då ? Saknar dig bra mycket nu! Puss och Kram =)

2008-11-10 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0