Stranger

Som jag talat om förut så är jag utav en lite drömmare ibland.. Hehe..
igår gjorde och sa jag vissa saker som jag aldrig gjort förut!
"Stolt"
Trodde inte jag hade mod till det, men det släppte..
:) ibland måste man trottsa sig själv, trotts att man är blyg o försiktigt..
Är det själv när det gäller vissa saker!


http://www.artlondon.com/photogallery/images/wellmann/The-stranger.jpg

Men men, Ikväll lutar det åt bio med grabbarna!
Blir Twiligth. om det nu finns plats bredvid dom..
Dom har nämligen redan bokat!

Jag har nästan slutat hoppas, finns ingen mening med det längre..
Nu är det bara väntan, väntan på nått gott!
Om 30 dagar drar vi!!
Vilken resaa det kommer bli!!


Måste få ordning med lägenheten också..
Väntar,o hoppas faktiskt.. tyvärr känns det inte bra..
Blir nog uppsägning! Bättre det än lägga ut massa pengar medan jag är borta!!


I Övrig Saknar jag Linus faktiskt, Den lille jäkel.. :P
Är i Finland o jobbar hos sin syster!!
Vill ha nån att snacka lite skit med just nu!!
Kom hem snart!!!! 
Saknar dig vännen!!


People Always Leave

Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

uppsägning?

2008-12-01 @ 00:15:08
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0