Tibro

Tibro tibro tibro..
är här och jobbar idag!
Är iofösig ledig mellan 9 -15.30..
Hade tänkt gå u o ta kort idag..
Men för det första tog batterierna slut..
Sen när snön väl slutat falla så var det alldeles blött ute istället..

Så inget fotande idag..
Blev att sova lite och göra klart tack korten från studenten..
Bättre sent än aldrig!

En kompis sågade till ett par hyllor åt mig idag också :)
Hade aldrig gjort det själv!
Är mycket tacksam!
Nu ska jag bara se till att få upp dom på väggen också..
Tyvärr är det betong vägg..
Kanske kan han hjälpa mig med det också ;)

imorn är det torsdag,
Vilket innebär Träning o utgång ;)


Take your time,
and live life!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig me :D Ses nu snart tycker jag!!

2008-11-19 @ 20:43:57
URL: http://jenny592.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

Tjo. Kan du skicka ett mess när du ser detta. Tänkte om jag skakomma ikväll. eller så ringer jag. Puss puss <3

2008-11-20 @ 14:51:36
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0