Kalas, Bastu..

Helgen blev bra!
Började redan i Torsdags kan man säga..
Jag o Lina drog ut till Husaren, ännu en lyckad kväll..

På lördagen blev det 75 års kalas för Farmor!
Rikgit lyckat och roligt kalas!
Många lundgrenare var där...
Presenterade en kompis för mina syskon o kusiner som han är Syslingar med :)
Mycket roligt!  i själva verket kan man säga att vi nästan är Släkt.. ;)
Han fick också träffa sin farfar. det var uppskattat :) från båda håll!
Här är några bilder från kalaset, Syskon, kusiner, syslingar och många fler...


    
    
   


På lördagen bar det av till Mariestad för bastu kväll..
Som det också blev hela kvällen!
Också ett strög på stan, med roliga händelser o syner :)

 Filip hos Daniel..
Ett bra sätt att koppla bort allt runt om.. ;)

Hade även match idag!!
Mycket jämn match måste jag lova..
Men vi vann! :D 59-53 !!
St Helena Basket Damer A Div.2 Västra

Kommentarer
Postat av: Gustav

Hej! jag bor i Skövde, precis bakom stationen :) du då?

2008-10-13 @ 20:57:28
URL: http://gustaven.blogg.se/
Postat av: Gustav

Ja precis brevid, i dom tegelhusen där :) Jag på också på östermalm ju, eller det är ju allt bakom stationen :D Går jobbet bra och sådär ? Puss

2008-10-14 @ 12:39:25
URL: http://gustaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0