Myssjuk / Barcelona

"Vill sitta i en mysigkilles famn.
Med blicken mot en solnedgång vid havet..
Han ska hålla mig tätt in till sig och smeka mig lätt på armen,
samtidigt som han lutar sitt huvud lite snett mot mitt,
så han känner doften av mitt hår
och kan ge mig en lätt kyss på pannan.."


Annars, back home from barcelona, var härliga 6 dagar..
Räckte precis för mig.. :)  
- Vin för 6kr, 1 liter.
- Taxi, Sjukt billigt.
- Dönder Kebap, svin gott!
- Sol o bad i havet.
- Öl o Baugette pickninck på Judeberget.
- Långa nätter korta dagar.. ;)
- Träffa "Johnny"
- San Miguel (Öl, för de som inte har koll)

Här har ni lite bilder från barcelona trippen.

  



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0