Travel

Barcelona 18 oktober!
Hälsa på grabbarna :)


Kan bli skoj! :D

Vill boka "stora" resan snart nu med!!
Ivrig..! Men är ju en fördel om alla som ska med är överrens om vad dom vill göra också.
Komma överrens om något!
Jag är iallafall nästan säker på hur jag vill göra..
Efter lite research på internet så fattade jag det beslutet..
Lina vill göra ungefär som mig iallafall..
Får diskutera med Sophie bara ;)

Längtar!!!



Koh Chang, Thailand 2005
I want to go back!


Idag har man i övrigt varit i Tibro hela dagen..
Stannade för att mamma ville umgås med mig..
Men nu sitter jag själv här.. Kul..

Bär av hem till Ida sen när hon slutat jobba!
Massa skit snack o Mys! :D iiie!!
Gillar den bruden alltså ;)

" Buddha´s Delight "

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kommer att sakna dig gumman!!!

2008-10-06 @ 22:13:17
URL: http://hasselqvist.blogg.se/
Postat av: Ida Hasselqvist

Jag gillar dig. Puss

2008-10-07 @ 22:09:21
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0