Barn kalas

Här har det inte blivit mycket skrivet på ett tag..
I torsdags sluta jag ganska tidigt... Var iväg o träna..
sen skämta jag med Linus att jag skulle komma till honom och spela CS..
Men det skämtet övergick till allvar..
Så jag tog med min data dit.. Emil hade sin där med..
Så tillslut satt vi o spelade! haha..
Gick mindre bra. Men hade flyt ibland ;)

Igår gick jag upp tidigt för att tvätta..
Sen kom Ida. skjutsade henne till sitt ärende..
Hämtade också ut mina glasögon..
Sen hämta jag Ida igen.. med hennes bil :P haha..
Vi åkte hem till Henne.. drack lite te på balkongen och prata!
Men shit vad tiden bara sprang iväg! Helt plötsligt var den 15..
inte för att jag hade bråttom men gumman hade det. Skulle vara i tibro 15.15..
Alltid så mysigt med dig!!! :)

Senare på kvällen blev det Kalas Hos en Basket kompis..
Helena
Med Tema Barnkalas..Prinsar o prinssessor (Rätt stavat?)
Riktigt roligt faktiskt. synd att man va trött bara..
det blev korv med bröd, fika, Tipspromenad, Fiskedamm o tårta..
Fattar inte att man klarade av att gå på barnkalas flera gånger om året!
Jag var helt proppmätt o mådde nästan illa av allt godis och sött. :P
Inte konstigt att man var godisberoende när man va liten ;)

   

Bild 1 : Födelsedagsbarnet (Helena) o Emma
Bild 2 : "Kunga Familjen"
Bild 3 : Fiskedamm
Bild 4 : Fredrik

Idag har jag jobbat, gick bra o var lugnt idag.. tiden bara sprang iväg..
Nu ska jag greja. sen kommer Hannisen :)
blir promenad.. Sen återstår o se vad som sker..

Hoppas ni får en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysigt :D

2008-09-21 @ 13:31:44
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0