Cornerlive - Hon& Hann

Hon kamma håret, tog sin mascara
Hon visste inte hur kärlek skulle vara
Han stog i duschen hos sin far
Han visste inte vad kärlek va
Dom ville lära sig hur det såg ut
Hur det kändes när det va nån där


En kyss leder till en smekning
En smekning leder till nått annat
Jag vet att en kyss, vill så mycket mer
Ett hej kan kännas smycket starkare
Än ett då som inte någon verkar få
Jag vet att ett hej betyder så mycket mer


Nästa dag i plugget  var som alla andra
Dom Log inte tittade inte  på varandra
Jag Gick i korridoren tappade sin bok
 hon gick förbi som ett annat jävla lod
Aldrig någonsin har männskan vart så stumm
När kärlek sipprar in e varje minsta rum


En kyss leder till ...


Tiden gick dom bytte nummer på en fest
Det var sms som gällde mest
Sedan tog han mod och bjöd henne ut
På en bio där  satt dom båda två
Höll varann i hand, kärleken brann
Nu vet dom båda två att kärleken är sann


Att tro är något som vi alla kan
Att drömma är något som vi också gör
Men att få det som man vill
Är något väldigt svårt


En kyss leder till en smekning
En smekning leder till nått annat
Jag vet att en kyss, vill så mycket mer..


En kyss leder till ...

Cornerlive - Hon & Han


Kommentarer
Postat av: Anna S

Har faktiskt funderat på att starta eget Café. Det vore något =) Haha fast då hade jag säkert blivit jättefet...

2008-09-23 @ 19:34:44
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0