Fullt Ös

Igår träffade jag Hanna :)
Vi var ute på stan kika läget!
Var riktigt dött faktiskt! Hel skumt. Får ta det igen en annan dag!
Men det var riktigt trevligt!

Sen kom Maria, Vi drog först hem till mig. Greja lite.
Sen bar det av till Harrys för att prova på Music Quiz.
Jag ju skit bra! :P 2 rätt av 14 . Inte riktigt vår musik alltså...
Bättre tur nästa gång kanske!
Sen Bestämde vi oss för att gå till Husaren!
Varför inte liksom. vi är ju ändå lediga imorn sa vi..
Träffade lite folk!
Var där redan 22 :P Men det var skoj. Bara lumpare först dock.
Men sen när klockan närmade sig tolv slaget började folket man kände igen komma in! :)
var bra drag, mycket folk o bra musik..
Drog ganska tidigt..

Vaknade vid 11 idag! kunde inte somna igen.
Maria sov över. Vi slappa lite.
Sen tog jag med min Dator och åkte till Ida!
Sitter här nu. Grejar med bloggen. Tiden bara springer iväg..
Gick god mat igen :) Snart min tur att bjuda dig på mat alltså.
Då blir det Thaimat Gumman ;)
Alltid lika trevligt med dig.
Sitter själv här just nu. Hon är och hämtar den andra bilen. Hoppas hon kommer snart!

Träning ikväll blir gött, nu när man missat en del pga Jobbet.
Och tidigt imorn bitti åker vi på Träningsläger. 7.00 går bussen!
Puh. Blir tufft att gå upp så tidigt. men det klarar jag.
Det ska bli kul..

Tror Ida o Martin kommer nu, så ska sluta..
Ha det fint! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du betyder massor av mig gumman!!!

2008-09-05 @ 22:11:07
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0