memories

minnen igen..
Tänker tillbaka för mycket.
Tänker på klassen, Skoltiden..
Det var ganska kul om man tänker efter..
Man träffade de flesta vännerna nästan varje dag..
Klassen, Resan till Lysekil, festerna o tokigheterna vi gjorde.
Alla bilder, foton man har av er..
Alla stunder man faktiskt inte orkade med er överhuvudtaget. när man bara tyckte att ni överdrev.
Men stunderna man hade roligt ihop med er känns som dom är så mycket större! Dom finns alltid kvar..
Många har vi gott olika vägar nu eftersommarn. Några lumpen, hem igen till sin hemstad, ungern, Barcelona Göteborg, m.m..

Ni kommer alltid ha en plats. aldrig glömmas.

Idag iallafall så har jag tränat Fys. Slappt men ändå jobbigt..
Jag och Hanna bestämde också att vi skulle göra en gammal goding på Torsdag.
eller göra nått helt galet knäppt. Men det är vi :)
Sitta på stan titta på folk och kommentera!
Kan bli skoj :) var så länge sen nu med! Så ska bli underbart!


Hanna lyckas med det mesta ;) trummisen i The Poodels

Nu ska jag snart försöka ta mig ut en kortis..
Ska skriva mer när jag känner mig skrivklar.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0