Gymmet!

Drog ner till gymmet  vid 12 tiden idag.
Började med "Gåmaskinen" som uppvärming.
Sen körde vi övningarna vi ska göra.
Armlyft, benböj.. m.m.
Blev mest armträning idag.

Körde också "situps"maskinen! Roligt faktiskt.
Känns fortfarande lite från igår :P

Avslutade gymmet med att springa i 10 min och sen självklart stretcha.



En fråga till er som kollar min blogg.
Är ni intresserade av att ev. Köpa billiga väskor.
Har ett fler tal väskor som jag knappt använt.

Kan lägga upp några senare i veckan så får ni se :)

Är hos mamma just nu, blir bjuden på mat.
Sen blir det nog skogen en sväng och leta gulingar. :)

Kommentarer
Postat av: Anna S

Sv: Ja, den tårtan tycker jag att du ska prova

Sara.



Du förresten, Sophie pratade om en tjej-återträff med klassen. Något du är sugen på?

2009-07-14 @ 10:39:51
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0