16/6-09

Tisdag var det idag..
Igår var vi hos farbror och kusin som ska resa bort hela sommaren.
Till Bland annat Bali.. Skönt att komma bort :P haha..

Har jobbat annars tre dagar på rad nu :)
Ledig imorn! Äntligen!

idag har jag faktiskt varit ute och sprungit 3,5 km.
Plus att jag gjorde lite övningar!
Var på tiden alltså! har fuskat med det där en vecka nu..
Imorn blir det att gå till netto som öppnar inte långt härifrån.
Se om dom har några bra priser.. behöver mat!

Sen e det träning som gäller :)
Jobb på torsdag igen..
Sen är jag ledig hela midsommar helgen!!
Jippi, ser ut som att det blir Lidköping :)
Får hoppas på det bästa, jag och Bäjbi som åker ;)

För övrigt, ikväll hade jag och Åsa chill kväll..
Folle, engångsgrill, korv med bröd och en stor filt mitt ute på en Liten Äng.!
:) Synd att solen gick ner så snabbt bara, blev ju iskallt!

Ett tillägg, gillar en del sidor där man kan framkalla bilder..
100 st för endast portot! som ny kund och ibland kommer det erbjudande..
www.postfoto.se
www.fujidirekt.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0