Dagar utan tid..

Onsdag idag! för många är det 2 dagar kvar till studenten
och för andra var det nästa ett år sen man tog studenten!
hur kan tiden gå så fort!? :)
Minns hur kul vi hade ihop sista veckorna! Det kommer jag aldrig glömma!

På tal om att tiden går fort..
Har inte sagt något om förra helgen.
Började lite försiktigt i Torsdag med chillkväll hos mig.
Fredag blev det Party hos mig i min lilla etta.
Vinpong, som blev ganska segt och sedan kort spel!
Högt eller lågt? Funkar alltid.!
Alla verkade ha en riktigt trevlig o rolig kväll.
Drog sedan ut, hamnade på Bogrens depån.
Gratis inträde :)

lördagen blev lite lugnare..
Grillning i Brittgården hos en kompis föräldrar.
Sen dök även Maria o Martin upp! :)
Drog till Max i skövde.. prat och allt möjligt.'
Sedan tillbaka till Tibro och kika in läget på en fest.
Träffa gamla vänner man inte sett på länge, så alltig lika kul :)

Söndagen var det dax att gå upp kl 6..
Sommarlands orientering denna dagen!
gick faktiskt bra, för att inte ha sprungit  det på 2 år :)
Och badade så klart efter också..
Åkte bland annat surfing hill!
Vilken Fart! Haha..
Alltid lika kul med mina syslingar, varit som syskon för mig..

Veckan har varit lugn annars..
Träffat lite vänner, haft feber, jobbat och nu ledig..
LAgat thai mat som är dax att ätas upp!

Hoppas allt är bra!

och alla studenter!
Ta vara på era dagar nu!!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0