Sova ensam..

Kom precis hem från jobbet!
Heelt slut!
är hemmat i lägenheten igen..
fast kommer mest sova här när jag ska jobba i skövde..
Så nån gång i veckan.. och när jag tränar :)

Skönt att sova ensam faktist..
Sov riktigt skönt inatt!

Tiden går fort.. Nästan helg igen.!

Förra helgen var skoj.. Hann med en del.
Var hos en kompis, sedan förfest med nya och gamla helena spelare..
20 års fest
och sedan skogstorpsfestivalen igen.!
Det var spök vandring när vi kom dit..
Åkte också fyr hjuling på morgonen och såg soluppgången!

Legat efter i träningen denna veckan..
Men sprang i Måndags och gjorde lite styrka..
Tog en promenad i Tisdags + styrka.

Så idag då, får vi se vad som sker..
Om det blev intervall träning..
Annars smiter jag ner till gymmet lite senare..

Det va det jag hade att komma med idag!
Hoppas allt e bra med er ;)


Bild med Sarah's Kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0