two years..

Har det verkligen gått två år redan?
tiden går verkligen fort!
Tänkt på dig nu under helgen!
Hoppas du har det bra vart du nu är..
För mig känns det fortfarande som om du bara är på semester.

Firade Midsommar i Järpås, riktigt trevligt!
Mycket mat, snaps, drickande kubb spelande och Massa badande! :)
Hur härligt som helst..

På lördag förmiddag bestämmer jag och Ellen iallafall att vi drar till Lysekil.
Ett vilkor, att hon hjälper mig att hitta ett fritidskort..
Lätt fixat, Lämnade skövde vitd halv fem.. Och Gick av bussen i lysekil runt 20 tiden..

Träffa en skön kille på bussen som skulle till samma camping som oss, hade lite fika på vägen dit.
Eftersom det var en bit att gå..
Väl framme hann vi inte mer än öppna en Öl och vi skulle gå till liten fest i en villa vagn!
Mycket trevlig folk.. Träffade även Tibro folk där.
Pratade med dom idag iallafall.!

Åkte sedan med Ellens syster och pojkvänn till Vänersborg.
Käka massa mat, såg en film och tog sedan tåget hem. :)

Det var lite utav det jag har gjort ihelgen!

Hoppas midsommar helgen var lyckad för er andra också!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0