Sydney

Just arrived to sydney.
Nej vi kom faktiskt till Sydney i gar morse.
flyget hit fran bangkok gick jatte bra, som vanligt.
Fick massa mat pa flyget, glass, kakor, vin o massa annat gott.
landade vid 6 i australiensk tid.
och nu e tidsskillnaden hela 10 timmar!

Bor pa ett stalle som heter Headquarter,
Lugnt stalle med trevligt folk.

ansalange har vi inte gjort sa mkt.
tog en promenad igar kvall o hamna pa varsta sex gatan ungefar.
Det var massa stripklubbar o Adult shops :P
Till sist hamna vi pa Mc Donalds o kopte varsin cheeseburgare!

Vi gick tillbaka o skulle kolla in ett annat vandrar hem.
Kollade pa lite anslagstavlor om det fanns nagra bra bilar
kom det en fransk kille som skulle salja sin Van
Sa fick hanga med o kolla pa den.
Ganska frasch far fundera pa det

Kostar 3800 AUD. Men da ingar allt i Vanen, sovplats, talt, camping grejer o till och med en surfing brada.
Haha.

Kvallen slutade med att vi kopte en Box vin for 60 kr och delade pa.
Spelade lite kort o satte oss senare pa taket o drack.
Kom lite folk o satt med oss o prata.

Sen ringde sophie mig strax innan 6, o da hade jag precis lagt mig.
Skulle pratas vid mer ikvall :)

Dax o dra mig kanske.
behover ata, o hander grejer har hela tiden.
En Buss korde precis in i en bil :P
o i morse gick ett brandlarm utanfor vandrar hemmet.!

Ha det sa bra allihop.
Det var en Liten uppdatering fran Australien

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att allt gick bra med flyg och så...

hoppas att allt är bra med di..

Saknar dig

Mamma

2009-03-04 @ 09:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0