Motion

Nur har jag inte uppdaterat på några dagar..

I Söndags tog jag med farsan till Rankås..

Först cykla vi dit, vilket är ca 3 km

Sedan sprang vi ett kort spår bara 1,2 km.

Tog nervarning på 500m

och cyklade tillbaka hem efter det.!

Kändes riktigt gött att komma tillbaka till träningen.

Efter det åkte vi in till Skövde jag och Mamma..
Hälsade på en barndomskompis som fått barn nydligen!
han var såå söt :)

Sen gjorde vi inte mycket mer den dagen..

Igår var det skövde som gällde, eftersom jag anser att jag inte har tillräckligt
med arbete dom två nästa månaderna så anmälde jag mig halft arbetslös.
Så man får lite ersättning.
Tiden sprang iväg där inne..

Sen var det Maxi och snabb handling med självscanning.
Fick också sms om att det var möte för de som vill spela basket det kommande året.
Så det blev skövde igen efter att jag varit och vänt i Tibro..
Hann med att greja med trädgårdsarbetet jag håller med också.
Börjar ta sig, ¨man ser resultat iallafall :)

På kvällen blev det promenad C. blev sherwoodskogen, lekplatser och annat..

Idag tog jag mig upp 8.30.
kl 9.15 stog jag och farsan vid spåret i rankås igen..
Men denna gången 5km spåret!
Trodde aldrig vi skulle klara det men det gjorde vi!
blev nervarvning så klart 500m.
Ganska skönt att gå direkt efter en kort sväng bara..
Blev lite situps och rygglyft efter..
Känner mig riktigt pigg och fräsch nu!

Mamma står och tjatar om att  hon vill ta en promenad så ska hänga med henne :)
Motion skadar aldrig ;)
 
En sak till, Ska jobba ikväll! :D Wiiie!
Skönt att ha något att göra ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gött mos :D

2009-05-27 @ 09:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0