North Sydney

Efter en galen vecka med snodd kamera..
och galen tisdag e jag nu i North sydney igen..
Akte hit i fredags till Ed, traffa sedan hans vanner igen.
BBQ - Party hos 2 systrar..
Bjod pa Mat o dricka, trevlig kvall!

Lordagen blev lugnare, crusa runt o halsa pa hans vanner.
Kolla enturage..Donken.Sedan till nasta stalle kolla film Thunder nagot. o nagra andra filmer..

Sondag Middag har i huset med Eds familj, mycket trevlga maste jag saga.
Sen akte vi till en av hans polare, Film, tv spel.
En helg med grabbar.. haha..

Igar, Mandag, var jag I kings kross. Internet o chilla lite.
O andra galna aventyr.
Sen tillbaka igen till norra sydney..
At godaste sandwishen och sedan glass o serie pa det.
Sen akte vi och halsa pa eds Basta vann, Jimmie (Kim) Tjejkompis.
Crusa runt efter det och akte till en utsiktsplats med en view over Sydney City.
Vackert!

Och nu sitter jag Longueville, i ett stort hus alldelse sjalv..
Eller det e jag och Celest, En toy pudel.. :) Lyssnar pa lite Oasis ocksa!

Forhoppningsvis kommer nagon hem snart, och sen maste jag dra till City och utratta nagra arende .
och eventuellt party ikvall, dock inte lika illa som forra tisdagen hoppas jag. :)

Hoppas ni har det bra, Hort att det e ganska bra vader.
Det tycker jag om :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0