Sol o Värme

Idag har man jobbat hela dagen!
A jobbade faktiskt, fast kändes inte riktigt så..
Är personlig assistent för dom som ej vet..
Så hjälper en person och åker iväg på aktiviteter..
Idag bar det av till
Ceasar Stugan i Östra Tunhem, mellan Skara och Falköping.
For i väg runt 9 tiden o va tillbaka vid 16.
Gick en rund tur på bondens år och åt sedan jätte god mat i deras Storstuga.

När jag va tillbaka i Tibro tog jag en timmas break, sedan åkte jag iväg och arbetade i en trädgård.
Vädret var underbart, Sol, inte mycket moln på himlen och varmt!
Perfekt för att sitta och rensa grus gång och klippa gräs mattan.
Om vädret vill va det samma imorn, ska jag fortsätta med det som finns kvar att göra
..


Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

träffas nåndag?

2009-05-26 @ 10:50:13
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0