Fars dag!

Grattis alla pappor!
och min pappa! Eller styvpappa som det egentligen är.
Men han är nästan den enda pappan jag har haft.
Har inte träffat min biologiska pappa av nån anledning..
Men jag gråter inte för det! Får minst lika mycket Kärlek !

Gårdagen började med att åka till Lundby och spela basketmatch!
Vad härligt det var och vilken underbar seger!
Inte kännt mig så lycklig på evigheter!

Bra jobbat tjejer! Vi e verkligen ett Lag!

Kom hem till Skövde vi ca 20.30 tiden. Tog bilen direkt till lilla brevik
Där Tvillingarna firade 20 år! :)
Alltid lika trevlig, Lite singstar, mat och tårta!

Tyvärr kunde man inte hänga med ut.
Kroppen har börjat säga ifrån när det gäller Fest, lite sömn och jobb dagen efter!

Var faktiskt uppe och på jobbet redan kl 7  idag!
Det bjöds på fika också, så gott.
Och nu är jag äntligen hemma!
Bara 4 arbetspass kvar!
Sen är det torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0