Kantarell mackor & Cocopops

Vad ska man säga?
Veckan har bara rusat förbi!
Har jobbat och Tränat .
I Tisdags åkte vi i väg till Örebro för att Kika Liga Match i basket!
Roligt Roligt!
Bäst av allt va efteråt. Då A självklart gör hjärta tror jag det var..
Åt några killar i bilen bredvid.

Slutade med att vi hängde efter dom och blev guidade till en Pizzeria
Med Godaste Pizzan!
Och jag som inte ens var sugen på mat..
Fick sällskap av grabbarna. Åkte sen hem..


Onsdagen Satte jag en kniv i fingret,
var inte alls meningen fast ändå visste jag att det skulle hända..
Så den är lite svullen nu..

Senare på kvällen åkte jag till Ellen.
Satt och drack ur ett glas när Hon och en kompis börjar busbråka
och slår till glaset samtidigt som jag dricker.
Slår till tänderna och blir våt.
Vågar inte öppna munnen, men när jag väl gör det rinner det blod ner från munnen.
Fick ett hack innanför läppen :P

Igår var det Torsdag, och blev utgång som vanlig..
Lite galen förfest och massa Dansande på Bogrens.

Sen var det fullt hus hos mig med övernattare!

Idag har jag och Carro haft chill dag, Kikat Serier..
Ätit kantarellmackor och Cocopops!
Och massa godis, Blev en liten sväng till Netto ;)

Har precis varit och tränat.
Och kväll blir det att ladda inför Match imorgon.

Helena Hallen 16.00
Lördag den 14 november
St Helena Basket Damer  a - Give N Go.


Blir en riktigt het match!
!


Summer Party i Hörnebo I somras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0