Tisdag

Vad ska man säga..
Helgen Helgen.
Först var det match.
Sen drog jag och carro hem till mig snygga till oss och drack lite drinkar ;)
Sen blev det Sexparty hos Isabell. Vilket gjorde att kvällen börja bra iallafall ;)
Sen vidare till Nästa ställe och Sist men inte minst kebab house!!

Fast kvällen slutar inte där, Hängde med hem till Isabell. Satt och prata.
Sen kom det över några till så vi satt och spela spel till en kl 6 på morgonen!
Mycket trevligt men sämst på spelet!

Hade slappis Söndag hos henne med bla varmamackor och NEXT! :)

JObba och tränat hittills denna veckan, känner mig så där i kroppen..
Antingen vädret eller så håller jag på och bli sjuk:(

Imorgon blir det troligtvis Örebro och Fira Nina :)
Får se hur jag känner mig, Vill men ändå så seg!

Tar det imorgon ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade det roligt :)

2009-11-19 @ 13:04:44
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0