Lidköping

Jobbade i helgen, eller iallafall fredag till Lördag.
Direkt efter jobbet åkte jag iväg till Lidköping
Där laget preecis hade tränat och bäddade sängarna på ett vandrar hem.
Sen blev det promenad till Coachens bageri, Självklart skulle vi ha förkläde med oss.

Väl där skulle det bakas pizza och det rensades kantareller som jag hade med och var uppskattat.
Undertiden vi förberedde allt säger coachen att vi måste va klara till 20.30.
Öfr 21.00 Ska vi ha seriös bowling match.
Pizzan blev super god och hade mycket trevligt.

Promenerade sen till Bowlinghallen. Där vi hade en egen liten hall för oss själva!
Jag slog nytt rekord på 173 poäng! Inte illa!

Efter det var de tillbaka till vandrar hemmet och sova.
Träning dagen efter kl 10.00.

Roligt att träna, nytt spel och gick bra för mig också tycker jag.
Hade va 1.5 träning före lunch. Som vi hade hemma hos coachen.

Sen var det ytterligare ca 2 timmars träning, mycket spel skott och genom gång!
As roligt! men blev lite trött.
Samtal med coacherna var mycket possitiva, gör att man vill träna mer!

Jaja, Nu är jag i tibro varit här i natt.
Sov 12 timmar i natt. Skönt att inte vakna upp med huvudvärk som jag gjorde igår!

Ska greja med bilen lite sen, tvätta den, lämna på lagning och skrota däck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0