Stämplad

Började basket träningen med hosta idag.
Hur ska det härgå tänkte jag. kunde knappt andas efter övningarna..
Men ju längre träningen gick ju bättre gick det.

Spelade 4 mot 4 i Slutet. Jag gick på Retur det samma gjorde en i det Vita(jag var svart)
Som kom flygande mot mig halvt framifrån, inte för att jag minns riktigt men.
Bom ner i golvet, värkte lite grann i foten och i armen. Men Försvann snart.
5 min senare blev jag stämplad på stortån!
AJ det var faan värre än den andra smällen.

Så har en värkande blå stortå nagel just nu, inget att rekomendera och jobbigt att ha skor!

Neej nu blir det Tv. Jobba i morn.
Sen träffar jag Martin igen! :)

Förresten, Skit ungen Ellen åkte med sin brukare i går till USA!
Fyy faan vad avundsjuk jag är, dom ska va där i 2 veckor och hon får resan betald!
Tror hon får mat och boende också! Plus Lön!

Skulle vilja va henne nu!

Ha det gött :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoho gumman =) Ses snart igen, lite promenix och massa prat? =)

2009-09-02 @ 13:05:19
URL: http://jelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0