Dax igen!

Jaa, nu var det några dagar sen jag skrev. en vecka kanske till och med!
Fy mig!

Har väll egentligen inte hänt allt för mkt!

Jo när jag tänker efter, var på modevisning i Torsdags!

Men innan den var jag på träff.

Blev väldigt överraskad faktiskt!
Jag trodde vi skulle på en promenad.
När jag kommer dit har han en Flaska mousserande Rosévin,
Filt och baugetter med sig!
Väldigt mysigt!!





Sen var det Fredag, var jobb, urnsättning och en sväng till Hjo för fika och lagabilen.
Blev film senare på kvällen :)

Lördagen blev det bus med några av tjejerna!
Först middag hos mig, Köttfärspaj och sen kladdkaka!
Efter det började vi spåra med Ölspelet ;)
En ängel till chaufför skjutsade oss 3 dragna tjejer vidare till nästa förfest.
Där blev mitt sista stopp!
Promenerade  sen hem tidgare än de andra gick ut.
och kom så småning om hem efter en timma eller så!! :)
(fick då skjuts sista biten) (väg: Hallonet - Östermalm)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0