Fixar dag!


Idag har jag jobbat! Var riktigt kul!
Och bra avslut på dagen! :)

Ska antagligen börja några killar på jobbet nu!
Lite oväxling för oss andra!

Har efterbesiktigatbilen idag!
Så nu e den godkänd ett år till :)

Har också varit och lämnat in min mobil.
va så fruktansvärt trött på displayen det sista alltså!
Hade lust att köra över den!

När jag kom hem låg Avatar i brevlådan!
Så jag tror att jag ska sätta på den faktiskt :)
Hihi.



Var tänkt att dra till gymmet och träna..
Men kanske lika bra att låta förkylningen försvinna helt!
Innan jag börjar med det igen!

igår gjorde jag några fynd!
köpte en siden tubtopp för 10 kr
ett midje bälte för 10 kr
och vita klackskor för 35 kr.
De va som nya! :)

I <3 Ericshjälpen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0