Sunny day

Har sovit i Tibro i natt.
Jobbade där igår.
Sen var vi på kalas hos min sysling.
Alltid lika roligt!
Dom hade tagit fram fotoalbumen från Mormors tid.
Va kul att se vad hon gjorde!
Därifrån jag hittade den bilden i förra inlägget :)

Gick upp rätt tidigt idag. Lika bra! :)
Hjälpte mamma att röja lite. Hämtade också kyl o frys i Skövde.
Åkte sen hem!
Tog mig i Långpromenad som tog 1h 20min! Riktigt Skönt!
Var dock lite mulet, klart det ändras när man komma in ;)

Hela rundan va ca 9000 steg!
Men fråga mig inte hur långt det är..
För det har jag ingen aning om! ;P

Snart blir det nog att åka iväg och chilla med några vänner!
Väntar på svar bara!

Ha det fint :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoho vad sägs om en lång härlig promenad med massa snack snart igen? :)

2010-04-17 @ 22:32:11
URL: http://jelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0