Torsdag och Sol!

Äntligen börjar jag känna mig bättre från hostan!
insåg också att jag har pollenallergi så blir att knapra
loratadin fram till de värsta är över ;)

Ska strax iväg för att va lite hårmodell eller vad man säger!
en tjej som läser till frisör ska greja lite!

Sen blir det Tibro och besöka herr/fru doktor.
hoppas dom skickar mig rätt så jag får det fixat med knät!
vill börja träna igen!

Efter det blir det lunch med Mamma..

Sen kommer det en tjej och kikar på lägenheten.
Jag tror hon kommer gilla den!
och hoppas hon vill ha den tidigare isåfall ;)

Det gör ont i mitt hjärta att behöva lämna lägenheten!
Men det känns som det e på tiden att göra något nu..



Nä nu ska jag kila!

Nämde jag att det är sol? :)
Underbart ju! blir så glad!!

Ha en underbar dag min kära läsare och vänner :)


Kommentarer
Postat av: Emina

Håller alla mina tummar för dig hos herr å fru doktor =) Hoppas Basketcupen är lyckad än så länge också! Något S:t Helena-lag som gått vidare??? Puss å KRam från London

2010-04-24 @ 21:28:56
URL: http://bartenderemina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0